Produktion af ~20 små print

Hej.

Jeg har et printlayout som jeg gerne vil have "masseproduceret" i en serie
på ca 20 styk.

Det er tegnet i Eagle.

Måler 100-160 er med 1206SMD, ca 100 komponenter.
Leadede monterer jeg selv.

Hvem kan lave sådan noget, og hvad ligger vi i prismæssigt?

Ca 120 huller. Ganske almindeligt billigt pcb, ingen fancy dyre ting. 10mil
baner, 10mil spacing.

Evt. bare printkort uden SMD montage.

Mvh
Henrik

Re: Produktion af ~20 små print

Hvormange lag?

kig:
http://www.olimex.com/pcb/index.html (måske lidt dyr ved 20 stk)
http://www.pcbex.com /

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Produktion af ~20 små print

prøv at kontakte eltjener elektronik i silkeborg
http://www.eltjener.dk /

Rasmus
Re: Produktion af ~20 små print

Nu ved jeg ikke hvor du er i landet, men Tricon i kolding monterer den
slags.
Uden at kende prisen på det, vil jeg skyde på ca 1000 kr pr print for
montage....

Re: Produktion af ~20 små print

Hvis det er print alene - prøv www.pcbpool.com eller www.elprint.dk

Jeg har selv en pick&place maskine, og kan hjælpe dig hvis du skal have
monteret/loddet komponenter. Men med "kun" 2000 komponenter der skal
monteres, skal du nok regne med at det er opsætning af maskine der tager
længst tid = dyrest.

mvh. Casper

Re: Produktion af ~20 små print

derfor er det nok billigere at få det monteret i hånden og loddet i ovn
eller bølgelodder...

Rasmus
Re: Produktion af ~20 små print

SMD + bølgelodder = :-(

--
mvh Uffe

Re: Produktion af ~20 små print

SMD + lim - finepitch + design til bølgelodder + bølgelodder :-D

/A

Re: Produktion af ~20 små print

Så snakker vi da også om at limen bages inden printet kommer i badet.

Tror dog at det bliver for dyrt så.
Applikation af lim + placering af komponenter + bagning.
Det griber om sig.

Men grundlæggende er vi vist meget enige :-)

--
mvh Uffe

Re: Produktion af ~20 små print

tjaa... det har jeg da gjort en del gange for tidligere nævnte firma... det
kommer naturligvis an på printet, men er der både SMD og leadede komponenter
kan det da godt svare sig først at lime SMD og så bølgelodde hele printet...
:-)

Rasmus
Re: Produktion af ~20 små print

Sikkert så længe det kun er 20 print, men det afhænger jo af mange ting.
Ikke mindst hvor mange forskellige komponenter der bruges. Hvis designet
f.eks er optimeret, så der f.eks. kun er 30 forskellige komponenter, og 100
stk. pr. print, vil det nok koste i omegnen af 500 kr pr print for 20 print,
hos de billigste producenter. Men det er jo svært at gætte ud fra de
oplysninger der er givet.

Casper.

Re: Produktion af ~20 små print

helt enig... nu kender jeg blot firmaet og ved at der bliver lavet mange små
serier og kundetilpassede løsninger - så det var da et bud på nogen til at
løse opgaven...

Rasmus
Re: Produktion af ~20 små print
Hej Henrik

Send gerber til mig så skal jeg give dig et tilbud.
er det enkelt eller dobbeltsidet?