Privat køb

http://makeashorterlink.com/?A5A652F79

På RS Component har jeg fundet følgende, som passe 100% i et stykke
elektronik jeg skal fixe.

Jeg skal bruge 5stk 263-3056 (100Kohm lin)

(jeg antager at Vertikalt, er den der "står op")

Men jeg kan ikke bestille dem som privat person hos RS. Nogen der har
en løsning så jeg kan få fat i 5 stk af disse i denne uge.

Hvis nogen har dem liggende - så råb gerne højt lige nu.

PS pic af elektronik der skal fixes
http://www.citron.dk/PICT0002.JPG
http://www.citron.dk/PICT0003.JPG

--
Karsten

Re: Privat køb

Private handler da ikke med grossister ? Personligt køber jeg mine ting hos
detailhandlende som: Århus Radio Lager og Elektronik Lavpris. De skaffer
hjem fra Farnell og RS Components og mange andre (der er billigere!!!).
Ellers er der jo tyske Conrad...her har jeg tit handlet som privat.....skal
jeg endelig ha noget hjem fra Farnell og RS og jeg ikke gider betale til ARL
og EL så får jeg mit firma til at købe det for mig :)....men er det så svært
at bruge en bekendts SE nummer og oprette sig som kunde hos RS Components ?

Re: Privat køb

Jo, du kan.... Du ringer bare derover og fortæller hvad du skal bruge, så
kommer varerne et par dage efter, typisk pr. efterkrav.. I gamle dage havde
RS en handelsside til privatpersoner, der hed 1-Stop.. Nu er det bare den
alm. RS side du bestiller fra..

Hvis det volder dig problemer kan jeg snildt bestille stumperne til dig, men
2* fragt bliver nok lige pebret nok ?

/peter

Re: Privat køb
havde
men

Arh, hvis det kom til det kan man vel opgive en alternativ
leveringsadresse... (Jeg ved man kan hos Farnell - så RS kan garanteret også
;-)

/Anders

Re: Privat køb
Jo du kan. prøv at ringe til dem, der har stået noget om det på deres
hjemmeside, ved ikke om det gør det længere
--
Calle.

Re: Privat køb
Jeg gik ind og oprettede mig som kunde med et "fiktivt" firmanavn..
Kan godt nok ikke købe pr konto der. men det går fint med efterkrav

/René

Site Timeline