PC-skærmudgang til Phono/scart-stik

Er det muligt at konvertere det almindelige skærmstik til phono eller
scartstik. Ville godt undgå at sætte et kort med TV-out mulighed, da der
ikke er plads til det.

Jørgen

Re: PC-skærmudgang til Phono/scart-stik

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe, har ikke prøvet selv, blot "fisket" link
her fra gruppen tidligere.
http://www.idiots.org.uk/vga_rgb_scart /

GL
Ebbe

Re: PC-skærmudgang til Phono/scart-stik
Ved du om denne PS-converter også kan bruges til PC.

http://www.thansen.dk/product.asp?c27%9932396&n49%6830129&pn49%6852685

Jørgen

Re: PC-skærmudgang til Phono/scart-stik

Avs, der fik du mig :o) Jeg må tilstå, at det aner jeg ikke, men jeg
tvivler, da den er bygget til en playstation. Det ka' være der er en der er
klogere end mig her. ( det skulle ikke undre mig om der er helt op til
flere, hihi )

MVH
Ebbe

Re: PC-skærmudgang til Phono/scart-stik

Tror jeg bestemt ikke... til 49 kr så er det kun stikkende.. regner nu også
med at playstationen bruger RGB eller composite signal ! (hvorfor skulle man
lave det anderleddes?)

Kasper

Re: PC-skærmudgang til Phono/scart-stik

Det kan den ikke.