Panasonic DVD-RV 32

Nogen der har en ide om hvad det vil koste at ændre en Panasonic DVD-RV 32
fra 100 til 220 volt ,regionskodning,og om den kan bruges uden større besvær
her i landet ?
(NTSC)

Mvh  Steen

Re: Panasonic DVD-RV 32
Hej Steen.

Jeg tror hurtigt det kan gå hen og blive noget hejs, pga. 50/60 Hz
forskellen.

/J

Re: Panasonic DVD-RV 32
50/60 Hz problemet er det mindste da alt udstyr idag kan køre 50/60 Hz. Og
det meste udstyr idag kan køre fra 100 v - 240v da man anvender switchmode
teknologi.. (i værste tilfælde en trafo imellem og det er løst.).

Men NTSC er noget rigtig l... med mindre man har et TV der kan begge
standarder PAL/NTSC og så er der tuner problematikken da jeg formoder der er
tale om en DVD recorder. Kan den køre  både PAL og NTSC aner det ikke. Jeg
ville holde fingrene væk, med mindre den var meget meget billig.

Niels (Som har købt en Phillips DVR70)

Re: Panasonic DVD-RV 32

er
ikke det store problem,bare irriterende .

Fjernsynet kan afspille Japansk optagede film,så det burde vel også kunne
lade sig gøre at få DVD maskinen til det ,dog er den jo stadig kodet!

Jeg ved ikke om den kan optage også,,jeg kan ikke læse den japanske
manual,men det skulle da ikke undre mig !

Re: Panasonic DVD-RV 32
http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=RV+32&Search=Search

Kig lidt på dette...

Niels
Og
switchmode
der
Jeg
er

Re: Panasonic DVD-RV 32

Tak! Det er da ellers noget at gå igang med at prøve,der ser ikke ud til at
være noget der er sikkert,måske og måske ikke ;-)

Mvh  Steen

Site Timeline