OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkska bel på ca. 40 meter billigst?

Hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter billigst? (det er bare
til en 10Mb/sec internetforbindelse)

Mvh
Allan

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netvær kskabel på ca. 40 meter billigst?
PS. Det skal være med RJ stik monteret

Mvh
Allan

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netvær kskabel på ca. 40 meter billigst?

Et bud.... når det skal være med monteret stik...

2 stk. á 20 meter, http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr87%42&n10 %

og en samler http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr54%04&n10%

Re: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter billigst?

40m er ikke standard længde. Det er enten 30m eller 50m
Der er et på 50m til 249 kr. her
http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id10%0082

Du kan spare en del ved selv at montere stikkene. Kablet koster omkring 5
kr. pr. meter i løs vægt og stikkene 3-4 kr. pr. stk.

Re: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CA T5 netværkskabel på ca. 40 meter billig st?

"Spare en del" er vel så meget sagt. Med de priser du opgiver kan han
spare 41 kroner men skal så have fat i en tang (som vist ikke kan købes
til den pris) ...

--
Benny

Re: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter billigst?

Det er en besparelse på 20% så det er bestemt ikke "så meget sagt".
Normalt er folk indstillet på at kører til den anden ende af byen for at
sparer 50 øre på en liter mælk ;o)

Re: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkska bel på ca. 40 meter billigst?

http://pc-elektronik.dk/shop/productlist.asp?Id64%4

Men de har kun op til 30M

Kasper

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter bill igst?

Hmmm... Hvor i herredet er det ?

Jeg har få hundrede meter på lager. Stik koste ikke meget og værktøjet
har jeg. Jeg husserer i ØstJylland,

Bo //

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter bill igst?

Aldi har med mellemrum haft et netværkskit med 50m kabel, crimptang og
diverse stik på tilbud. Prisen kan jeg ikke huske, men den startede vist
ved 199,- og blev billigere.
Jeg har vist et der endnu ikke er åbnet liggende og det befinder sig på
nordøst fyn.
Du skal være velkommen uanset om du vil overtage kittet eller vi skal
lave et kabel på mål.

/Lars

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter billigst?
Hej
Man kan købe 50 m UTP i
http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer70%376&type=0
prisen er 118kr+ evt forsendelse.
Så langt ville jeg nok foretrække  STP for bedre at elimere støj.

poul

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netvær kskabel på ca. 40 meter billigst?

Eller få mere støj ;)

Kasper

Re: OT: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netvær kskabel på ca. 40 meter billigst?
Tak for alle input :-) har bestilt fra PC-lager.dk, det kommer sikkert
senere her i dag

Mvh
Allan

Re: Jeg vover pelsen hvor køber jeg et CAT5 netværkskabel på ca. 40 meter billigst?
Thansen har et 50 meter

http://www.thansen.dk/product.asp?c35%01533119&n55%2697211&pn56%1647937