Oplader til bærbar

Jeg har en bærbar computer hvor jeg mangler en lader.
Der står 18V og 6.3A på undersiden.

Jeg har en 19V 3,6A lader fra en anden bærbar.  Kan man på en eller
anden måde begrænse hvor meget strøm den bærbare bruger, så jeg kan
bruger den lader jeg har?

Re: Oplader til bærbar

Nej

Re: Oplader til bærbar

Når den bærbare ikke er tændt, bruger den væsentling mindre strøm, så det
var et lidt hurtigt Nej.

cr

Re: Oplader til bærbar

Jeg vle på ingen måde begynde at overveje en lader der iek kan give
power no og har en gor høj spænding, med mindre at man er totalt
ligeglad med opladeelektronikken i sin bærbare.

Til de fleste bærbare kan kan købe nye ladere til forholdsvis små penge.

Re: Oplader til bærbar

Prøv at tjekke www.batterier.dk for en ny lader.
Jeg har aldrig selv handlet der, men kun hørt godt om deres produkter og
handelsbetingelser.
Kai

Re: Oplader til bærbar

Batterier sendes uden nogen form for fragtudgifter, og kommer dagen efter,
fint sted at handle.

Re: Oplader til bærbar

Hvorfor skulle jeg det ?

Har handlet der flere gange...