Opladelige knapceller

Jeg er ved at reparere nogle (3 stk.) tænd/sluk ure af mærket Ide-Line,
type AX-800S. Inden i sidder en lille knapcelle akku, der er defekt. Den
har en nominel spænding på ca. 1,5 V. Målene er ca. ø 12 mm og 6 mm tyk,
og den er med loddeflige. Der går en konstant ladestrøm på ca. 0,33 mA
ved normal drift.

Jeg har ikke kunnet finde tilsvarende knapceller.
Kender nogen af jer denne type - evt. alternativer?

--

Hilsen Vagn.

Re: Opladelige knapceller
ring til zelltech i farum, alternativt elkuglen

Re: Opladelige knapceller

Ikke for at træde i det, men bare for at gøre det nemmere at ramme
firmaet er det www.celltech.dk - de har også en side hvor private kan
handle i en webshop og den har adressen www.batterishoppen.dk

De har også en afdeling i 8230 Åbyhøj.

// Per.

Re: Opladelige knapceller

Bøjer mig beskæmmet i sandet. Tak for rettelsen, jeg ringer altid så
havde ikke stavemåden present.
er

Re: Opladelige knapceller
Fik svar fra dem - de har den ikke.

--
M.v.h. Vagn.

Ved direkte mail - brug:
Re: Opladelige knapceller

Børge

Re: Opladelige knapceller
Har kigget, men ikke fundet den. Har skrevet mail til dem - de har ikke
svaret.

--
M.v.h. Vagn.

Ved direkte mail - brug:
Re: Opladelige knapceller
Jeg har brugt den her i et Gräslinn ur med held, den er beregnet til
konstant ladning og er med loddeflige(selvom foto ikke viser det).
Desværre nok lidt større
http://www.billigebatterier.dk/product.asp?product78%9

Mvh Morten

Re: Opladelige knapceller
Tak for info.
Desværre kan jeg ikke bruge det, da spændingen skal være 1,5 V. Har
prøvet med 1,2 V, og det virker ikke.

--
M.v.h. Vagn.

Ved direkte mail - brug: