Open frame psu

Er der nogle der kender hvor at jeg kan få billige open frame PSU.
Jeg skal bruge små 200 stk. 24V på 75 - 80 watt 100 - 240 v input UL
godkendte.

Benny

Re: Open frame psu
Hej Benny

Du kan jo starte med at få et tilbud fra XPpower, så er du da startet.

Re: Open frame psu

Arrow !  Handler med Astec, og de er godkendte, bundstabile, (0 defekte ud
af ca. 350, de første 100 over 4 år gamle), og billige.

Orla Pedersen
Re: Open frame psu

UL godkendelse er vel ikke et problem, når du holder dig under 100W ?

Scanpocon handler med Powernet strømforsyninger, dem brugte NEG-Micon
(nu Vestas) i _STOR_ stil. Stabile, billige og mulige at parallelkoble,
dog ikke open frame....
http://www.powernet.fi/products/pdf/spec50001.pdf

Re: Open frame psu

?

--
mvh Uffe

Re: Open frame psu

Ellers er det udvidelser.

Da vi satte utrasoniske vindmålere på vindmøller, blev effekten holdt
under 100W, så krævede de ikke UL godkendelse....

Re: Open frame psu

Det er så ikke alle steder den går.
Hvis en tavle skal opnå UL mærkning så _skal_alle_ indgåede komponenter have
UL mærkning.
Komponenter, klemmer, kabler, strips, mærkelabels - you name it.

--
mvh Uffe

Re: Open frame psu
Hej Klaus

Det er så nok heller ikke forbrugerelektronik, jeg har lavet UL godkendelser
på udstyr der trækker 35 Watt, og det skyldes et krav fra US. Men der
er jo egentlig ikke noget lovkrav om at udstyr skal være UL godkendt for
at kunne markedsføres i US, men det er meget tit et forbrugerkrav.

Re: Open frame psu
hvad betyder "open frame"?

Rasmus
Re: Open frame psu
da1054$0$859$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...> Hej

at den ikke har noget kabinet, det er bare et print, med evt.
kF8%leplade osv.

-Lasse

Re: Open frame psu
 ok... så er jeg med... :-)

Rasmus
Re: Open frame psu

Jeg vil gerne høre hvad det endte med at blive/koste... :-)

Mvh.
 Anders

Site Timeline