Omron plc mini sro via usb port

Hej I gruppen. Prøvede i teknik.el, men der er nok nogle herinde der er plc
freaks :-)

Jeg har lavet et lille projekt til at styre mit varme anlæg, der er brugt en
Omron CP1H plc ( fandt den i Kina til billig penge). Det hele funker godt,
men kunne godt tænke mig at lave en grafisk flade på pcen hvor værdier kunne
læses ud og setpoints tastes ind samt måske lidt trends.

Jeg har luret en del i manualen men finder ikke rigtigt noget om interface
til sro via usb porten, det er lidt som om den kun bruges når jeg programere
og i monitor mode ( CX-Programmer)

Er der nogen der kender noget sro der kan klare opgaven via plcens usb port,
for jeg vil helst undgå at skulle købe flere moduler til plcen (der er langt
til Shanghai Bjing don lu:-)

mvh
Lars

Site Timeline