Ny værktøjskasse

Jeg er på udkik efter en ny værktøjskasse / kuffert.. jeg roder en del med
computer og netværk og har en del værktøj til dette, som jeg gerne ville
kunne opbevare i kassen. og den skal samtidigt ikke være for stor, så den er
nem at tage med rundt.. hvad kan i anbefale? prisen er ikke den vigtigeste
rolle.

//Brian

Re: Ny værktøjskasse

Kig på Raaco Compact ESD.

Jesper Poulsen

Re: Ny værktøjskasse

Kig i Bauhause de har et stort udvalg. Kun du selv ved hvad du har brug for.
Du vil selvfølgelig helst have en der er større indveng end udvendig.

Børge

Re: Ny værktøjskasse

Nu syntes jeg ikke lige at Bauhaus´ kvalitetsniveau ligger på samme højde
som mit.. faktisk noget lavere..

//Brian

Re: Ny værktøjskasse
Hej Icenfire

Det lyder lidt interessant, det afhænger vel af hvad du vælger at købe ?

Men kik på http://www.hin.dk/ webshop.

Re: Ny værktøjskasse

Den Wiha L-AUS-skruetrækker jeg købte i Bauhaus har da en bedre
holdbarhed end de Bahco jeg førhen købte...

Og Wiha'en var langt billigere.

Jesper Poulsen

Re: Ny værktøjskasse

Jeg har ikke brug for en ny værktøjskasse...

Jesper Poulsen

Re: Ny værktøjskasse

Nu ser det for mig ud til at det mere er opbevaring end en værktøjskasse..

//Brian

Re: Ny værktøjskasse

Kender du Raaco Compact ?

De hed før Toolmate.

Jesper Poulsen

Re: Ny værktøjskasse

De billige fra HN er faktisk ike så ringe, køb 2 og flyt
"skruetrækkerholderen" fra den ene over i den anden og brug den tomme
til PC reservedele, CD osv.