Ny rem til pladespiller.

Min drivrem til min Dual pladespiller er  knækket, og når jeg måler
dens længde er den 355 mm.
Skal jeg bestille en på samme længde, eller bliver de længere, og
slappere  med alderen.

Jeg har fundet denne side med divremme, men er der nogle der kender
andre steder de kan købes?

http://www.svalander.se/shoppen/reservdelar/remmar/flatremmar/2

per

Re: Ny rem til pladespiller.

De har et sortiment remme i Lavpris Elektronik her i Århus. Købte lige en
kapstan rem til en B&O båndoptager for nylig, den lignede faktisk en
pladespillerrem meget, bortset fra længden, selvfølgelig. De bliver længere
med tiden, så man plejer at købe en mindre, men det kan være svært at vide
hvor meget den skal være mindre, der kan være voldsom forskel på hvor meget
de gamle bliver længere.

--
Ulrik Smed
Aarhus