Minolte pagepro6

Nogen der har en ide om hvor fejlen er i en minolta pagepro6 laser printer
når det udprintede tekst / grafik bliver svagt i højre side af papiret.

PS Tone tromlen / toner er skiftet og gav ikke nogen ændring.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Der sidder som regel nogle spejle og måske glaslister som laserstrålen
passerer, har du prøvet at pudse disse.?
Hvad med støv ved koronaen.

 hoj

Re: Minolte pagepro6
printer

Printerens korona "tråd" er renset uden ændring.

Hvis det er støv tror jeg det vil være modsat, da laser lyset bliver brugt
til at aflade tromlen.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Og hvad så når lyset blive diffust  p.g.a. belægninger, så får det som ikke
skulle have lys, lys.

bare en teori.

hoj

Re: Minolte pagepro6
brugt
ikke

Tak for hjælpen.

Det havde jeg ikke lige tænkt på, fejlen er nu rettet, det var støv i
optikken.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Skiftede du til originale dele? Jeg har haft problemer med refill-pulver i
min... og der var flest problemer i højre side. Måske kører 6'eren ikke med så
højt potential som andre printere?

    Mvh
        Kimjand

Site Timeline