mine sorrund forstærker siger underlige lyde...

jeg sad lige her for 10 minutter siden og så fjernsyn. så pludselig begynder
det i bag højtalerne at sige en lyd som om man skruer hurtigt op og ned for
lyden. men ikke fjernsyns lyden men bare en ens tone der hele tiden kører op
og ned. Men surround var slet ikke sat til at spille og når sætter surround
til begynder center højtaleren også at sige lyden! men ikke mine front
højtalere.. de siger ikke andet end det de skal! ved at pille et tilfældigt
phono stik ud bag i forstærkeren kan jeg få det til at lyde meget lavere men
tonen er der hele tiden!

er den færdig eller nogen der ved hvad der kan være galt?

det er en 12 år gammel Sherwood surround reciver.

--
Mvh.

Nikolai R. jensen