Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt? - Page 3

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Os' her - men er det ikke meget stort ?
Jeg tror det blev afvist forleden i min postkasse.
Kan du ikke lægge det op så interesserede selv kan downloade det ?

Mvh KS

Hej.

Jeg kunne da også godt tænke mig at du lige smed noget forbi min
postkasse... :)

Tak på forhånd.

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej KS

Sikkert, tror jeg har set sådan en rapport, men der er omkring
5 Mb data, og det burde da kunne smutte igennem enhver
mailkonto såfremt folk sørger for at holde dem rene og sådan.

Nej.

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Den adresse kunne jeg også godt bruge..
fnuggie (a) hotmail (prik) com

På forhånd tak.

Mvh
Tommy

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej

Jeg vil gerne læse

MVH HK

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej Max.

Hvis det er muligt, vil jeg også gerne bede om en kopi.
På forhånd tak.

Mvh.

Kim Nielsen

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Takker mange gange ;) Så er der lidt opgaver at terpe lærlingen i :)

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Jeg vil også have en kopi hvis det er muligt?

Takker.

Brian k. lauritzen