Måske fejlbehæftet UPS?

Jeg har fået en UPS forærende, en APC Back-UPS CS 500.

Når jeg tilslutter den og trykker på start knappe, tænder online leden,
få øjeblikke efter tænder OnBattery leden og derefter Overload leden og
den hyler konstant.
Der kommer ikke lys i Change Battry leden på noget tidspunkt.

Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Mvh
John Smith

Re: Måske fejlbehæftet UPS?

Jeg har selv en CS 500, og jeg kan ikke lige finde præcis den
fejltilstand i manualen. Det nærmeste jeg kan komme det, er at der er
røget en sikring (hvilket giver On line og On battery leds samtidigt)
og at der er en overload på udgangen (hvilket giver Overload led og
konstant hyletone).

Eller nu jeg tænker efter, så er det måske en af de potentielt defekte
enheder, der blev tilbagekaldt. Du kan checke serienummeret her:
http://cc.uoregon.edu/cnews/winter2003/apcrecall.html

Ellers har jeg ikke lige nogle idéer.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Måske fejlbehæftet UPS?
Tak for svaret.
Der sidder er knap bagpå enheden som jeg tror er en termosikring, men
det giver intet resultat at trykke på den. Er der også en "fast" sikring
et sted?

Mvh
John Smith

Re: Måske fejlbehæftet UPS?

Nej, jeg tror det er termosikringen, de mener.

M.v.h. Mikael

Re: Måske fejlbehæftet UPS?
Her er vist alt hvad du kan få brug for:
http://www.apcc.com/products/family/index.cfm?id17 %

/Leif