M5218L

Er der nogen der kan forslår et alternativ til et M5218L (8-pin inline
low-noise op. amp), eller hvor jeg kan få fat i så et sag?

pft
Robin

Re: M5218L
Hej Robin

Skulle uden problemer kunne erstattes af en TL072.

Max

Re: M5218L

Så tror jeg hellere jeg ville bruge en TL074.
Af den ville jeg så bruge op-amp3 + op-amp4 og så føre + forsyningen løs.
Altså montere den på højkant.
Input til op-amp1+2 skal stelles.

NB. Det er en (single)in-line kreds der spørges efter.

--
Uffe Bærentsen

Re: M5218L
Hej Uffe

Beklager, men det havde jeg ikke loge lagt mærke til.

Jeg har nogle HA12017, gad vide om de kan bruges ?

Max

Re: M5218L

De er jo enkle, så de dur ikke.

Men en TL072 og noget ledning kan nu nemt
løse problemet.

Max

Site Timeline