LITE

Nu har jeg set ordet flere steder når der er tale om en reduceret version af
et givent objekt. F.eks. en Ethernet MAC der er en LITE Ethernet MAC,
hvilket betyder at den har en mindre mængde af funktionaliteter, f.eks. ikke
lige så mange modes. Jeg er dog træt af at jeg ikke hvad ordet betyder???
Forestiller mig det kunne være LImiTed Edition men er overhovedet ikke
sikker. Nogen der kan be-/af-kræfte?

Mvh.
Don

Re: LITE

Jeg tror bare at det betyder en 'let' version.

Re: LITE
Ja det er da et udemærket bud, ligesom:

Laboratory Integration Test Executive (software program developed by Boeing
Rotocraft to replace GASS)
Laser Illuminator Targeting Equipment
Legal Information Through Electronics
Lidar In-space Technology Experiment
Limited Interoperability Test and Evaluation
Linear Iterative Turbo Equalization
Low Intensity Target Exploitation

men ifølge http://dictionary.reference.com/search?q=lite ser det dog mere ud
til blot at være slang for "light" ;-)

/Harries

version af
ikke
betyder???

Re: LITE
Det er bare en omskrivning af light ~ letvægtsversion
Ligesom EZ ~ easy

Mvh Lars

Site Timeline