Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)

Hej NG

Er der nogle danske sider på nettet hvor man kan købe en ds1302 (RTC) ?
Kender godt til www.elektronik-lavpris.dk , men kan ikke finde RTC'en der.
Nogle links?

Mvh. Allan

Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)

Her er nogle links: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

men jeg ved ikke om de sælger ds1302

Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)

1000 tak, lige hvad jeg havde brug for.

Mvh. Allan

Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)

Uden at have kontrolleret det siger "DS1302" mig at det er en chip fra
maxim/dallas semiconductor, hos dem kan du bestille gratis samples, så hvis
du er god til at lyve og kun skal bruge et par enkelte stykker kan du få dem
gratis :)

Brian

Re: Links til hvor man kan =?iso-8859-1?Q?k=F8be?= elektronik (ic'er)

http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm?qv_pk26%85

Klik på "samples chart og vent en uges tid, så har du to gratis.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)
Hej Allan

Men hvis du skal bruge den til noget alvorligt, så køb den, så er du sikker
på at få en du kan stole på.

Mvh Max

Re: Links til hvor man kan =?iso-8859-1?Q?k=F8be?= elektronik (ic'er)

Hvad for noget ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)

sikker
Den er god nok - Jeg har fået en defekt AD275 som vareprøve på et tidspunkt,
men fik selvfølgelig en som fungerede sidenhen.

/ Hans

Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)
Hej Klaus

sikker

Når du får sampels fra Maxim, ja så får du typisk IC'er der ikke kan holde
specifikationerne i databladet. Det er samples til test, ikke til drift.

Mvh Max

Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)

Det har jeg aldrig været udsat for. Er det noget du ved, eller står det bare
på maxim's hjemmeside ?

Klaus

Re: Links til hvor man kan købe elektronik (ic'er)
Hej Klaus

holde
bare

Det er både noget jeg ved af praktiske erfaringer og ligeledes står det
beskrevet på Maxim's hjemmeside under betingelser for samples.