Limning af keramik på metal

Hejsa

Jeg har nogle CREE lysdioder jeg skal have limet fast på alu eller
rustfri stål..

Dioderne er bondet på en keramisk plade på ca. 10 x 7 mm og jeg vil have
dem limet fast, så de sidder fast mekanisk men også så varmen kan ledes
væk. Det er trods alt 3W led's.

Jeg mindes at vi, der hvor jeg i sin tid var i praktik, brugte noget
hvidt lim-agtigt noget, der skulle bages ved 120 grader, men det er nok
ikke specielt smart til lysdioder.

Gode råd?

Mvh Hauge

Re: Limning af keramik på metal

http://www.vcore.dk/shop/arctic-silver-thermal-404p.html

http://dk.rs-online.com/mobile/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R22%81891

http://www.webdanes.dk/shop/zalman-thermal-adhesive-723p.html

Re: Limning af keramik på metal
Hej
Klaus D. Mikkelsen skrev:

En masse gode link.

Jeg takker, ser interessant ud. Og ikke dyrere end at det er til at
klare på forsøgsbasis.

Mvh Hauge

Site Timeline