Library til Eagle med 7,62mm Connectors ?

Hej!

Jeg sidder og er ved at strikke et print sammen, jeg har en Phænix
connector der skal på, den er med 7,62 mm pitch, kan det virkelig passe,
at Eagle slet ikke har et footprint der passer ? jeg mener at have været
dem alle sammen igennem snart.

Har en af jer lavet et footprint jeg kan bruge mon ?

Jeg kører med nyeste version på Windows.

// Per.

Re: Library til Eagle med 7,62mm Connectors ?

Ja, det ser sådan ud.
Men tag et kig på Cadsofts hjemmeside. Der har de en masse libraries
til download, som forskellige brugere har lavet. Der er f.eks. et
library, der har beskrivelsen:

"Contents Phoenix Connectors GMSTBV2,5 & GICV2,5 7,62mm"

Den kan hentes her:
ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/libraries/phoenix_gicv-gf.lbr

Måske det kan bruges?

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Library til Eagle med 7,62mm Connectors ?
Mikael Ejberg Pedersen skrev:
<KLIP>

Mange tak Mikael. der var jo lige et footprint der passede (3 polet)

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvilken sikringsholder jeg skal
bruge. jeg har en kasse liggende med nogle 4-benede sager, opretstående
(Type FPG4) hvor der heller intet footprint er. jeg må nok bare bide i
det sure ævle og lave det selv.

Alm. to-benede er ikke holdbare nok mht. rystelser her.

// Per.

Site Timeline