Leje af Visi tester - Page 2

Re: Leje af Visi tester

feltstyrkemeter

Problemet er, at jeg er ikke så sikker på, at det er crossover støj.

Det er et helt spritnyt anlæg, alle ledninger og andet udstyr er
nyopsat. Men problemet er, at fødesignalet til FM kanalerne
tilsyneladende er møgelendigt. Jeg ved ikke, hvilken køkken transistor
de har hentet det fra, men det er i hvert fald så dårligt, at det vil
jeg ikke give kr 160,- pr måned.

Det er så fyldt med støj og hvislen, at det er temmelig irriterende.
Især fodri, jeg optager meget fra radioen.

Claus

Site Timeline