Kontakter med klemmefunktion

Jeg er pE5% jagt efter en 3-polet klemrE6%kke, som i stedet for skruer til
fastgF8%relse af ledningen har en klemmefunktion. Det skal vE6%re lidt
ligesom de klemmer, man har i en LK tangentafbryder eller som
hF8%jttalertilslutningen bag pE5% en forstE6%rker. AltsE5% hvor man med et
tryk kan fastgF8%re ledningen. Det skal bruges til noget testudstyr,
hvor jeg let og hurtigt kan montere de 3 afisolerede ledninger i
klemrE6%kken. Er der nogen her i NG, som har set noget sE5%dan?
Hilsen
Poul Jensen

Re: Kontakter med klemmefunktion
Den 11.08.2010 08:02, skreiv Poul Jensen:

Både phoenix og Wago har sånt. Mine eksempel er printmonterte, men
katalogmaterialet mitt har antatt museumskvalitet, og jeg synes
nettkatalogen fungerer dårlig.

HM

Re: Kontakter med klemmefunktion

ELFA har dem i mange varianter: