Komplimentærer billedrør...

Hej,

Findes der et eller andet sted hvor man kan finde ud af om man kan bruge et
billedrør i stedet for et andet... jeg har to helt udbrændte fra en bilbane
som jeg gerne vil have skiftet....så  tænkte jeg 25" må man da kunne finde
på genbrug eller andet sted, men 25" er vel ikke bare25"....

Anders

Re: Komplimentærer billedrør...

et
bilbane

Joeh, egentlig...
Mange af bogstaverne i rørets navn er blot et spørgsmål om hvordan
afbøjningsspolens stik ser ud og sådan, men den kan du jo flytte fra det ene
rør til det andet. selve rørene er somend tit ens nok...

Lars / Viborg

Re: Komplimentærer billedrør...

Okay, og det vil normat virke, hvad med justering - det er vel lidt af et
arbejde bag efter eller hvordan med det ?

Anders

Re: Komplimentærer billedrør...

Det er det nu altid, også selv om røret skulle være det rigtige.

Mvh.

Site Timeline