Kabler

Hvor køber man billig RJ45 kabel i f.eks 300 meter
er bj-trading den billigste???

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Re: Kabler
RJ45 er ikke et kabel men en konnektor.
Hvis du mener et patchkabel med RJ45 i enderne må du fortælle lidt mere
om hvad det skal bruges til, da man normalt ikke kan anvende channels
længere end 100 meter til netværk som er det mest brugte område for
dette stik.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Undskyld jeg ikke udtrykte mig korrekt.
Ja det er patchkabel jeg skal bruge.
der skal trækkes ca 3 x 40 meter fra hvert sit rum og over i en router der
skal "krimpes" stik på i hver ende inete problem men det var priserne jeg
var interesseret i.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Re: Kabler
Køb ved solar..... de er billigst som regel

Re: Kabler
Kender du prisen på det?
Bj tager f.eks 469.- for 305 meter.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Re: Kabler

Hvad er det du leder efter ?
Cat3, Cat5E, Cat6 ??

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.
Re: Kabler

Jeg prøver bare at forstå :-)

Hvis du vil have det til at fungere så installer et stift
installationskabel monteret i faste udtag i hver ende, her tilslutter du
færdige patchkabler.

Da patchkabel kan have op til 50% større dæmpning end installationskabel
og din montering af han stik i enderne med stor sikkerhed bliver
dårligere end fabriksmonterede kabler er du tæt på grænsen til hvor du
får problemer.

Du køber kvalitet billigst hos nogle af de større installatører,
alternativt hos en af grosisterne: Anixter, Solar eller LP.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.
Re: Kabler
Oki så vil jeg trække stive kabler med vægdåser i stedet for
Mange tak for svarene

--
Venlig hilsen

Preben Christensen