Køb af komponenter

Hej,

Nogen der kender et sted i Odense hvor man kan købe elektronik komponenter
(gerne i SØ enden af byen)

eller hvor køber folk deres komponenter ?

Mvh.
Martin

Re: Køb af komponenter

Fyns antenne et-eller-andet (tidligere Kjærulff) har butik på Roersvej
mellem en dagligvare-discount og en tankstation.

Der er vidst ikke noget derude omkring.

På nettet, udvalget er større og priserne meget lavere og du slipper
for forkert, inkompetent og ubehøvlet betjening i butikken.

http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Køb af komponenter
Hej Leonard,

Og får den på nettet i stedet.
Ikke alle steder selvfølgelig, men det gælder jo også IRL og det er altså
rart lige at kunne smutte hen efter en stump man mangler, i stedet for at
skulle vente til en pakke dukker op - min "rekord" ved nethandel > 2
måneder - jeg kan ikke just anbefale tyske Funk Amateur, hverken deres
hastighed, deres kompetence (flere stumper manglede), dog var deres
returmails (når de gad svare) høflige nok, blot ikke med hverken svar,
løsninger eller forklaringer der nærmede sig noget sandsynligt eller
anvendeligt !

--
Venlig hilsen,
Søren

Har du handlet hos Fyns antenne og ... (tidligere Kjærulff) for
nyligt?
- jeg vil hellere vente 2 mdr på en dims end handle der mere.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Køb af komponenter
Hej Leonard,

Aldrig.

OK. Jeg vil hellere undvære end at handle med Funk Amateurs online shop
overhovedet.

--
Venlig hilsen,
Søren