Køb af Atmel AVR'er - hvor

Hvor i DK (gerne online) kan man købe Atmel AVR ?

Mega16
Mega32
Mega644

Kan se at Atmel "anbefaler" Arrow
http://www.arrowne.com/arrow_worldwide/denmark/main.html men deres side kan
jeg ikke helt blive klog på, har de vejl. priser online eller hur ??

Gerne til en fornuftig pris, regner med at købe 20 stk af gangen..

Pft.
Anders

Re: Køb af Atmel AVR'er - hvor
Hej Anders

http://www.el-supply.dk

Mvh Max

Re: Køb af Atmel AVR'er - hvor

Du kan få dem her http://www.artools.de/ar-shop/index.htm .

Det er dog i tyskland, men jeg har købt fra dem helt uproblematisk og de
er billige (ca 20 kr for en mega8).

Mvh Per

Re: Køb af Atmel AVR'er - hvor
En Mega8 koster ca 7kr i lav volume ved Arrow så 20 er ikke billigt :o)

M.v.h.
Lasse

Re: Køb af Atmel AVR'er - hvor

Som privatperson kan man ikke handle hos Arrow + hos Arrow kan man kun købe
hele stænger ;o)

Re: Køb af Atmel AVR'er - hvor

Lav volumen ved arrow er nok omkring de 90stk vil jeg tippe ;-)
Og så skal man være heldig hvis de vil handle med een som "fusker"...

Mvh.
 Anders

Site Timeline