Interface for dykkecomputer?

Jeg har problemer med å få et interface til en Aladin Pro Ultra til å
fungere som tenkt.
Det er en enkel konstruksjon rundt en LF353N, og jeg bruker Wlog for å lese
av data.
Ved forsøk på nedlasting til PC så står Wlog bare og "Venter på
overføring..." uten at noe skjer.
Dersom jeg berører det ene kontaktpunktet, så kommer det en stream av data,
selvsagt, som Wlog ikke gjennkjenner (sikkert spenninger/forstyrrelser fra
kroppen min som interfacet registrerer)

Noen som har noen ideer?
Alle forslag og synspunkter mottas med takk!

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen
Glenn

Re: Interface for dykkecomputer?
Hej Glenn,

Har du strappet handshake-signalerne på din serielport ?

Post evt. et link til diagrammet over dit interface.

--
Venlig hilsen,
Søren