Indbygningskasser

Kender nogen et sted hvor man kan købe mindre indbygningskasser til
konstruktioner med et LCD display (2 x 16 linier og 4 x 20 linier).
Jeg er ude efter kasser hvor der er lavet hul til displayet og som ser
nogenlunde prof ud. Det er udelukkende metalkasser jeg er ude efter.
Bl.a. skal jeg ha bygget denne konstruktion:
http://webx.dk/oz2cpu/radios/milliwatt-dk.htm i kassse (bladr lidt ned på
siden for at se størrelsen).

Mvh, Brian

Re: Indbygningskasser

Ingen steder, da størrelsen på displays varierer.

Men kan du bruge nogle metalkasser (malede), hvor der er display,
frontfoile og tastatur - men så om er begernet til panelmontering
8hullerne er på den store flade side - låget i dit tilfælde) og bor du i
nærheden af Hammel er du velkommen til at komme forbi efter en fin kasse
til et Vestas styrepanel, der passer lige præcist til et 4x20 char. Der
er også netbrønd i bunden, hvis du vil have strøm ind og du kan evt selv
bygge det følsomme elektronik ind i en mindre metalkasse invendigt i den
kasse jeg har (en del af).

Re: Indbygningskasser

Køber du printene ved Elektor, eller får du dem selv lavet?

Mvh Hauge

Re: Indbygningskasser

Mit print er fra 2CPU, og ellers er det blandet hvordan jeg får lavet print.

Mvh, Brian

Re: Indbygningskasser

Ok, det var bare at 2CPU ikke har flere print, efter hvad han skriver, da
det er overgået til Elektror. Men kunne sagtens bruge nogle stykker af selve
HF-printet, resten har jeg ikke noget at bruge til.

Mvh Hauge

Re: Indbygningskasser

Hej Hauge,

Prøv at sende en føler ud til oz1ete. Jeg købte nogle "hf-print"
svarende til oz2cpu's på Amatørtræf Fyn forrige år på
Silkeborg-afdelingens stand. (Det er dog en anden kreds fra Analog
Devices der benyttes i det målehovede.)

Vi kan evt fortsætte i hamradio gruppen

/Lars

Re: Indbygningskasser

Lidt ærgeligt, da jeg har købt nogle AD8307'er.

Tror jeg gentegner 2CPU's print og får det lavet til print. Vil have lavet
et SWR-meter, en spectrum-analysator og en antennetester, så der er nok at
gå igang med ;)

Er hermed sket, da jeg x-poster til elektronik og hamradio med fut til
hamradio.

Mvh Hauge

Site Timeline