Hvor poster jeg en vejledning?

Jeg fiksede en "Ronin" DVD for nylig, et projekt der betød udskiftning af
een lille elektrolyt i PSU printet!

Jeg tog et par billeder af hvordan og kan hurtigt bikse en lille vejledning
sammen som vil spare naturen for en del for tidligt døde DVD'er...

Hvor ville du poste sådan en vejledning, så den bliver set af de rette?

Findes der f.eks. en "Elektro-BLOG" et eller andet sted?

Mvh. NKJensen

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Du kan gøre det her.

Børge

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Ikke med billeder....

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Præcis problemet

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Så smider man det på ens hjemmside.

Eller på en andens....

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Eller i dk.binaer, og poster topic herinde med link til det post man har
lavet dér.

Troels

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Problemet med dk.binaer er at det ikke bliver "bevaret for eftertiden"

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Det ender nok med at jeg lægger det på min egen hjemmeside - så vil det
bare være ret svært at finde.

Mvh. NKJensen

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

Google.

Alternativt smider du den på min hjemmeside. Den kommer op i
google.......

Re: Hvor poster jeg en vejledning?

http://www.instructables.com/ er ikke udelukkende elktronik, men det er da
et bud