Hvor poster jeg en vejledning?

Jeg fiksede en "Ronin" DVD for nylig, et projekt der betød udskiftning af een lille elektrolyt i PSU printet!

Jeg tog et par billeder af hvordan og kan hurtigt bikse en lille vejledning sammen som vil spare naturen for en del for tidligt døde DVD'er...

Hvor ville du poste sådan en vejledning, så den bliver set af de rette?

Findes der f.eks. en "Elektro-BLOG" et eller andet sted?

Mvh. NKJensen

Reply to
Niels Kristian Jensen

"Niels Kristian Jensen" skrev i en meddelelse news:460cee7c$0$90273$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Du kan gøre det her.

Børge

Reply to
Børge Larsen

"Børge Larsen" skriver:

Ikke med billeder....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

"Klaus D. Mikkelsen" wrote in news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den:

Præcis problemet

Reply to
Niels Kristian Jensen

Niels Kristian Jensen skriver:

Så smider man det på ens hjemmside.

Eller på en andens....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Eller i dk.binaer, og poster topic herinde med link til det post man har lavet dér.

Troels

Reply to
Troels Plougmann-Olsen

Troels Plougmann-Olsen skriver:

Problemet med dk.binaer er at det ikke bliver "bevaret for eftertiden"

"Klaus D. Mikkelsen" wrote in news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den:

Det ender nok med at jeg lægger det på min egen hjemmeside - så vil det bare være ret svært at finde.

Mvh. NKJensen

Reply to
Niels Kristian Jensen

Niels Kristian Jensen skriver:

Google.

Alternativt smider du den på min hjemmeside. Den kommer op i google.......

Niels Kristian Jensen wrote in news:460cee7c$0$90273$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk:

er ikke udelukkende elktronik, men det er da et bud

/jesper

Reply to
Jesper Andersen

Jesper Andersen wrote in news:Xns9907B24CD8546datakrikkitdk@62.243.74.162: