Hvor kan man købe en 'female' RP-TNC connector?

Hej,

Jeg har i tankerne at modificere min Aironet 350 Access Point ligesom
der stE5%r pE5%
http://www.guerrilla.net/reference/80211_mod/air-ap342e2c/index.html
http://www.guerrilla.net/reference/80211_mod/air-ap342e2c/ant_conn_chassis_ =
top_inst.jpg
, men mangler en 'female' RP-TNC connector. Hvor kan man kF8%be sE5%dan
in i DK?

Mvh.

-Dusan

Re: Hvor kan man købe en 'female' RP-TNC connector?

Hej,

Jeg har i tankerne at modificere min Aironet 350 Access Point ligesom
der står på
http://www.guerrilla.net/reference/80211_mod/air-ap342e2c/ant_conn_chassis_top_inst.jpg
, men mangler en 'female' RP-TNC connector. Hvor kan man købe sådan
in i DK?

I min hukommelse hedder det en bnc-chassisbøsning, må kunne findes i det
fleste elektronikbikse :-)

mvh
Ebbe

Re: Hvor kan man købe en 'female' RP- TNC connector?

En TNC har gevind omløber. En BNC har bajonetfatning.
-Hvorfor ikke bare bruge en BNC ?

Bo //

Re: Hvor kan man købe en 'female' RP-TNC connector?
Hej Dusan

Dansk Mikrobølge Teknik, kik under produkter, koax konnektore, TNC

http://www.dmtonline.dk /

Mvh Max

Re: Hvor kan man købe en 'female' RP-TNC connector?
, men mangler en 'female' RP-TNC connector. Hvor kan man købe sådan
in i DK?

Prøv http://www.elfa.se/dk /

Mvh
Morten