Hvor køber man kasser til printopbevaring ?

Jeg mangler kasser, til printopbevaring. De skal enten være af pap (med
ruminddeling) eller plastkasser (ESD godkendte).
De skal kunne indeholde rimelig store print (240X400mm) og små print
(115X140mm).
Hvor kan disse købes henne?

Re: Hvor køber man kasser til printopbevaring ?

Vejle æskefabrik
fremstiller papæsker efter kunde specifikationer

fx. har jeg købt æsker 190*400*200
100 stk., til ca. 6 Kr. / stk.

og nej jeg har ikke aktier i foretagendet..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Ellers kan man jo putte printene i antistatiske poser og så ellers anbringe
dem i en hvilken som helst kasse.

Mvh.
René Kirstein

Re: Hvor køber man kasser til printopbevaring ?
Hej Fidolux

Jeg får leveret en masse print fra ETK i nogle fine sorte rumindelte
papkasser
med låg, du kunne ringe til dem og spørge hvor de køber dem.

http://www.etk.dk/indgang.htm

Mvh Max

Re: Hvor køber man kasser til printopbevaring ?

Hvis det skal være standardkasser så prøv hos Waldbom

Carsten Holck