Hvilken fladskærm / billig 32 "

 Min datter er ude efter en fladskærm, og har plads til en 32 ".

Jeg ved godt at hun bare skal ud og se hvad der ser godt ud på
billedet,
men aligevel er der jo en del ting hun skal være opmærksom på.
Hvad ville i forslå, evt fra elgiganten, da det ligger i nærheden af
hvor hun bor, og billigt da hun studerer.

per

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "
Hej Per

Prøv at spørge i gruppen  dk.edb.hardware.skærm

Hvis jeg skulle handle hos Elgiganten idag, så ville jeg insistere
på at få kontantrabat da de jo sælger på rentefrit afbetaling.

Max

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "
On Fri, 18 Mar 2011 18:12:07 +0100, "Max"

Vi smider den ind hos  edb hardware skærm, og ser hvad de siger til
det.

per

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "

Mente du ikke dk.teknik.tv+video.

dk.edb.hardware.skærm er vel mere til pc skærme

Mvh Edmund

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "
Hej Edmund

Nej, jeg mente ikke andet end det jeg skriver, når folk beder
om en fladskærm, ja så så opfatter jeg det som de skal bruge
en faldskærm, skal de bruge et TV, ja så må de spørge efter det.

Max

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "

bare håb at den folder sig ud

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "
On Sat, 19 Mar 2011 07:53:07 +0100, "Max"

 jeg kan så konkludere at en fladskærm  er til pc. hvis intet andet er
anført?

 Den holder sku ik max.

per

Re: Hvilken fladskærm / billig 32 "

 Nå er der også sådanne en gr. ja så er det der jeg skal spørge.

per

Site Timeline