Hvilken adapter??

Hej,

Jeg har en mobiloplader med 2 flade stik (vist nok et amerikansk stik).

Der står følgende på opladeren:

INPUT: 100-240V, 50/60 Hz, 0.2A
OUTPUT: 5.3V = 650mA

Hvilken adapter skal man købe til sådan en fætter og hvor kan man købe den?

Selve metalstikkene ser ud som på dette billede:

http://www.gpsmagazine.com/assets/review-maestro4040/maestro_4040_97.jpg

Re: Hvilken adapter??

Til hvilken telefon ?

En rejseadaptor der gF8%r at du kan proppe den i en "dansk" stikkontakt.

Klaus

Re: Hvilken adapter??

Det ser ud til, at selve stikenheden på adapteren kan skiftes ud til eupæisk
norm. Den ser til forveksling ud som på min lader til batteri i
digitalkamera.

Det er muligt, du ikke har fået den med - eller set godt nok efter i
emballagen.
Karsten H. (7870)
Re: Hvilken adapter??
Hej,

Måske havde jeg formuleret mit spørgsmål forkert....men jeg er på udkig
efter
en dims hvor man på den ene side kan proppe det her amerikanske stik i og
på den anden side af dimsen er der stik som passer i danske stikkontakter.

Hvor kan man købe sådan en?

Re: Hvilken adapter??

Alle steder hvor der kan købes rejseadaptorer. Dvs. Harald Nyborg, Jem &
Fix, Byggemarkedet, Kop & Kande, Føtex, Bilka...

/Hauge

Re: Hvilken adapter??

De fås, men det er ikke nogen elegant løsning.

Jesper Poulsen

Re: Hvilken adapter??
15 kr hos T Hansen

http://www.thansen.dk/product.asp?c18%14859384&n46%9331449&pn73%4543941