Hvem vil lave 2 små foto print til mig??

    Hejsa

Skal have lavet 2 små printplader med fotoprint,, nogel der vil lave dem, og
hvad skal i ha for det??

Mvh Brian

Re: Hvem vil lave 2 små foto print til mig??
og

Du kan jo starte med at fortælle hvad målende er og om det er enkelt eller
dobbelt sidet print. ?

Har du selv en film ?

Hvor i landet. ?

--