Hvad hedder stlrr til prober?

Kafferistercontrollerprojektet fortsat:

Hvad hedder små rustfri stålrør Ø3-4-5-6mm til at lave temperaturprober
af? Gerne nogen, der er lukkede i den ene ende.

Jeg finder ikke lige nogen.

Jeg skal have probe ned i popcornpopperen, så min controller kan se
temperaturen i "bønnebadet".
Fordi den er i direkte berøring med meget varme, roterende kaffebønner
skal den helst være stabil.
Man kan ganske vist købe dem færdige til en eller anden overpris, men jeg
finder ikke lige prober, der passer til den gennemsnitlige popper, så jeg
vil lave en tilpasset probe selv.

Igen skal det være nemt tilgængelige og billige stumper for projektet
skal være brugbart for flest.

--
Steen Suder

Re: Hvad hedder stålrør til prober?
Hej Steen

Find nogle gamle stegetermometre og split dem ad.

Max

Re: Hvad hedder stålrør til prober?

dykrør / følerlomme

Re: Hvad hedder stålrør til prob er?