Hvad hedder stikket? ... som bruges til bla. at oplade Nokia telefoner

Hej,

Hvad heder den type stik, der bliver brugt til bla. at oplade
Nokia-telefoner med? Jeg synes at huske at de bliver kaldt dc-stik, men
det ved hverken farnell eller RS hvad er. Jeg sF8%ger et til
printmontage, (gerne smd), med en diameter pE5% inderlederen pE5% 1,1mm.

Kan I hjE6%lpe?

--20%
Med venlig hilsen
Jonas Jalling

Re: Hvad hedder stikket? ... som bruges til bla. at oplade Nokia telefoner
Hej Jonas

Det hedder altså et DC-stik, men jeg ved ikke lige hvor de
har printdelen.

http://www.iccom.dk/DC%20stik-billed-data.htm

Mvh Max

Re: Hvad hedder stikket? ... som bruges til bla. at oplade Nokia telefoner
$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk:

Det er værd at bemærke at de findes i 117 fantasilioner modeller, fordi
såvel pind som yderrør varierer i diameter. Mål og spørg før du køber
mange...

Mvh. NKJensen

Re: Hvad hedder stikket? ... som bruges til bla. at oplade Nokia telefoner
-----
Hej,

Hvad heder den type stik, der bliver brugt til bla. at oplade
Nokia-telefoner med? Jeg synes at huske at de bliver kaldt dc-stik, men
det ved hverken farnell eller RS hvad er. Jeg søger et til
printmontage, (gerne smd), med en diameter på inderlederen på 1,1mm.

Kan I hjælpe?
-----

El-supply har dem!
http://www.el-supply.dk/?Gid56%7

Brian

Re: Hvad hedder stikket? ... som bruges til bla. at oplade Nokia telefoner

Til printmontage ?

Mvh Max

Re: Hvad hedder stikket? ... som bruges til bla. at oplade Nokia telefoner

Nåja... Det gik lidt hurtigt, det er jeg ikke sikker på om de har!

Brian

Site Timeline