Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?

Hej Gruppe,

jeg har ledt efter navnet på disse?

Jeg har ledt på Radio Parts under crimp (se link), men jeg tror ikke det
er det rigtige navn.
http://korturl.dk/6L5Dg
Hvad hedder evt. tangen som man klemmer dem på med?

Venlig hilsen
Søren M
www.momsendesign.com

Re: Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?

Hej.
Jeg mener de hedder terminalrør eller tyller.
http://www.el-supply.dk/?Gid31%4

--
Hilsen
Michael Olsen

Re: Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?

Hej Michael Olsen,

Tak for svaret, dem jeg søger behøver ikke at have farvemærkning på, den
skal bare være i ren messing som på billedet eller andet metal som kan
klemmes på ledningen.

Venlig hilsen
Søren M

Re: Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?

Hej Michael Olsen,

her er det jeg har fundet der kommer tættest på det jeg søger. (se link)

http://korturl.dk/8swG6

Så nu skal jeg bare lige finde en billig tang :-)

Venlig hilsen
Søren M

Re: Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?
Hej.
Linket kan jeg ikke få til at virke.
Prøb at gå in på
www.conrad.de
og søg efter
Aderendhülsen

--
Hilsen
Michael Olsen

Re: Hvad hedder disse der sidder for enden af ledningerne på Dansk og evt. på Engelsk?

Hej Gruppe,

tak for alle svarene, jeg har fundet hvad jeg skal bruge.

Venlig hilsen
Søren M

Site Timeline