Hvad er det for en dims

Jeg sidder her og kigger pE5% en switcher der er afgE5%et ved hedeslag.
Jeg har skiftet mors fE6%tter men der sider er lille SMD dingenot der
pE5%. NE5%r jeg ohmer den er den kortsluttet. Det kan vE6%re en tantal eller
en diode. Den er navngivet SC23 pE5% printet.

Den er sort med en streg i den ene ende. StF8%rrelsen er 4.4 x 2.4 mm
(TAN A) og der stE5%r 5772 oven pE5% i 2 linier. Jeg tror at det er en
diode men kan ikke finde data pE5% den.

Er der nogle der kan hjE6%lpe.

Benny

Re: Hvad er det for en dims

hvor skifter man sin mors fætter? - er det på ham SMD komponenten sidder
eller?

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
Re: Hvad er det for en dims

En MOSfett transistor formentlig.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline