Hjælp til ir fjernbetjening

Jeg har en del spørgsmål som jeg håber at der er nogle der kan svare på.
Jeg er ved at bygge et undervands hus til mit video kamera, i den
forbindelse kunne jeg godt tænke mig at få lavet noget elektronik til at
styre kameraet med.
Det skal have 6 funktioner. zoom ind/ud. optage. tage et foto.
Jeg har haft et hus hvor jeg satte en ledning i kameraet, og kunne styre det
med knapper udvendigt, så jeg går ud fra at der var et print inde i
håndtaget. jeg har kontaktet Sony men de kunne ikke hjælpe mig med dette.
Jeg havde også tænkt på at bruge ir fjernbetjeningen, men den fylder meget.
og jeg har ikke fundet en fjernbetjening på nettet der var lille og
samtidigt kunne programmeres.

Hvis der er nogle der kan komme med hjælp eller en ide til at få det til at
fungere vil jeg meget gerne høre om dette.

Mvh
Henrik Zebis
www.z-diving.dk
www.z-light.dk