genoplader t batterier

Mangler en oplader til batterier. Bruger for mange til børnenes legetøj, så
jeg ville genoplade dem.

Men der er noget med styrken den kan oplade ?

Nogen erfaringer og viden om hvor den bedste oplader og de bedste batterier
købes ?

mvh
Jakob

Re: genoplader t batterier

Du vil selvfølgelig genoplade de genopladelige batterier ?

Jeps. www.batterier.dk

    Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
  Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden
Re: genoplader t batterier

Men ingen ladere ?

Re: genoplader t batterier

Samme sted.

    Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
  Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden
Re: genoplader t batterier

Ellers føtex i denne uge. 4stk AA 2500mA batterier og lader til 150kr

Re: genoplader t batterier

Billigt !

Hvis det så er 2500mAh batterier....

    Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
  Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden
Re: genoplader t batterier

Men er den noget værd ?

Re: genoplader t batterier

Det er energizer. Om de så er dårligere eller bedre end så meget andet?
Generelt mener jeg nu det er en fornuftig kvalitet.

Re: genoplader t batterier

Efter min mening findes der Panasonic, Sanyo og alle de andre. Panasonic er
som regel de dyreste men
ikke uden grund. Sanyo er lidt billigere med performer også rigtigt godt,
f.eks. til RC.
Nu nævner du ikke størrelsen på din celler, men 8 stk Sanyo AA 2500 mAh
koster EUR 20,-
her:
http://stores.ebay.de/US-EDV_NIMH-Akkus_W0QQcolZ4QQdirZQ2d1QQftidZ2QQtZkm
Af lader har jeg en MW5798 (købt 50,- billigere end hos batterier.dk) den
har afladefunktion, og
en "cycle" funktion så den aflader og oplader 3 gange efter hinanden for at
motionere batterierne, og
for evt. at give en god start til nye batterier. Største minus er den skal
lade min. 2 batterier ad gangen.
Ansmann energy 8/16 laderne har jeg ikke set billigere nogen steder end hos
batterier.dk og en af dem
bliver min næste lader når knægten for alvor bliver storforbruger af
transportabel strøm !
-Bo Andersen-

Re: genoplader t batterier

Jeg har selv på anbefaling købt en multilader Ansmann hos batterier.dk, og
den er jeg stadig glad for. Benytter batterier fra Harald-Nyborg. Fungerer
egentlig meget godt, men har ikke erfaring med de dyrere mærker.

Vh, Lars.

Site Timeline