Genopladelige batterier...?? - Page 2

Re: Genopladelige batterier...??
snart
ved

Hvis du vil bruge 1 time på biblioteket, så gå ind og bed om
Tænk&Test 2. spetember 2003
http://www.taenk.dk/test/alle/genoplad /
Hele artiklen kræver password.
Men kort ridset op: Panasonic og Sony = mest holdbare
Philips og Uniross mindre holdbare.
Uniross er testvinder pga. meget lav pris (og mindre holdbarhed)

Min erfaring: Køb Panasonic med flest mulig mAh. Så fortryder du ikke.

-Bo-

Bonusinfo: Jeg har selv en ansmann-lader der kan tage 4 AAA-AA-C-D
batterier.
Den benyttes med Ni-Mh Panasonic pro 2000 mAh batterier.
Er meget tilfreds !
De kan alle findes her:
www.batterier.dk (fragt indregnet i pris)
www.elkuglen.dk (Fragt IKKE indregnet i pris)

Re: Genopladelige batterier...??

Så bed om det nyeste nummer af T&T. På side 2 står der login
navn: tt44 og kodeord: trim

m.v.h. Emil

Re: Genopladelige batterier...??
Hej Bo

Jeg abonnerer på bladet, men er først lige startet så det nr har jeg ikke,
men jeg har adgang til at på hjemmesiden så jeg har nu været inde at læse
testen...

Det tyder jo på at der ikke er den store forskel på de forskellige
genopladelige batterier, og at man stort set kan gå efter de billigste med
det højeste antal mAh...

Jeg har været ved at kigge på disse Unicross som blev udråbt som bedste køb
af Tænk & Test, man kan nu få dem i 2300mAh, men koster så også noget mere
140,-

Men har kigget på det her sæt, som er med en intelligent lader så
batterierne ikke lider overlast...

http://www.batteribyen.dk/product_info.php?cPath37%&products_id47%6&osCsid=3
8d114053aeba54e500fc7daa992b730

Og så på dette sæt som er med 2100mAh batterier

COMBI - NC 15 Starter sæt

1 stk "Plug-In" LADER
8 stk AA 2100mAh Ni-Mh batterier
4 stk AAA 800mAh Ni-Mh batterier.
SUPER STARTERSÆT !Vejl. udsalgspris :

Kan desværre ikke linke direkte til siden, det er det første sæt under
menuen COMBI TILBUD...

Det første sæt koster 249,- fri forsendelse..
Det andet sæt koster 248,- fri forsendelse...

Umiddelbart trækker sidste sæt mest, nogen der har noget at sige dertil..??

Mvh

Carsten, Østerbro

Re: Genopladelige batterier...??
Hej igen

køb
http://www.batteribyen.dk/product_info.php?cPath37%&products_id47%6&osCsid=3
dertil..??

En lille teknisk fejl, det manglende link...;-)

http://www.top-salg.dk/shop/default.asp

Mvh

Carsten, Østerbro

Re: Genopladelige batterier...??

I forbindelse med blitzen til min Nikon D-SLR bruger jeg Panasonic 2000 MaH
NIMH batterier og de fungere bare uden problemer uanset om jeg arbjeder
udendørs sommer eller vinter.

Fåes i de fleste netbutikker bl.a. www.batterier.dk

Claus Smith

Re: Genopladelige batterier...??
Hej Claus

MaH

Hvordan kan du bære dem, de må være tunge :)

Canon siger også at i tilfælde af kolde omgivelser, ja så er NiMh at
foretrække frem for Alkaline.

Mvh Max

Re: Genopladelige batterier...??

Og frygteligt dyre at lade helt op ;-)

Mvh.

Re: Genopladelige batterier...??
Hej Uffe,

Pyt, en enkelt opladning holder et par generationer (selvafladning
inkluderet).
"Værsgo søn, husk nu at fortælle dine børnebørn at ladetiden er ca. 1 år
med hurtiglader" ;)

--
Venlig hilsen,
Søren