Gamle computere (eller på nudansk: "retro computing ") - Page 2

Re: Gamle computere (eller p nudansk: "retro computing")

Øv. Jeg var nede og kigge i kælderen i dag, og oppe og spørge chefen,
samt ham der har med den slags affald at gøre.
Den er desværre allerede (smidt) væk.

Lasse, jeg beklager! HÃ¥ber du alligevel kan sove om natten.

/Bo.

Re: Gamle computere (eller p nudansk: "retro computing")

Det er der jo ikke noget at gøre ved. Men der bliver jo ikke flere af dem og
det er nok begrænset hvor meget af den slags der bliver bevaret for
eftertiden. Tak alligevel.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Re: Gamle computere (eller p nudansk: "retro computing")

Nah.... der er masser af dem derude. http://www.computerhistory.org /
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Re: Gamle computere (eller p nudansk: "retro computing")

Læs også:
    Maskinen : en datamat bliver til / [af] Tracy Kidder ;
    [oversat fra amerikansk af Torben Nilsson]
    Kbh. : Nyt Nordisk Forlag, 1983.
    325 sider
    The soul of a new machine

Biblioteket har den.
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Re: Gamle computere (eller p nudansk: "retro computing")

Læs også: Lawrence Wilkinson's IBM 360/30 Saga
http://homepages.kcbbs.gen.nz/nbree/saga.html

--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Site Timeline