Front plade layout program

Er der nogen der kender et godt frontplade layout program, helst freeware eller
shareware
jeg skal ikke bruge det så tit så jeg ville helst undgå at
betale alt for mange penge for det.
Jeg har prøvet demoen af dette her og det er bare kanon
det er nu heller ikke fordi det er vandvittigt dyrt ,men
til mit brug ?
http://www.abacom-online.de/html/frontdesigner.html
og er der nogen der ved hvad der bliver lagt oven i prisen
hvis jeg køber det ved eks Conrad

Dette her har jeg også prøvet ,men det syntes jeg ikke rigtig om, jeg kan ikke
se at det kan lave skalaer (
eller
også kan jeg ikke finde ud af det )
http://www.schaeffer-apparatebau.de/index.php?option=com_frontpage&Itemid20%5

på forånd tak for et hvert svar

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

http://www.schaeffer-apparatebau.de/index.php?option=com_frontpage&Itemid20%5

http://www.frontpanelexpress.com/download /

Re: Front plade layout program

Tak for linket, men der er samme program som mit andet link
[...]

Hej Michael

det )
http://www.schaeffer-apparatebau.de/index.php?option=com_frontpage&Itemid20%5

Lær dig selv at bruge denne, eller endnu bedre lær at bruge et
CAD program, så kan du tegne alt hvad du har lyst til, der findes
gratis CAD programmer der fint kan bruges til hjemmebrug.

Ovennævnte program Frontplattendesigner kan så vidt jeg
husker ikke lave skalaer. men dem kan du lave i et eller
andet tegneprogram som kan printe dem som HPGL
data, de kan så indsættes i FPD.

Mvh Max

Re: Front plade layout program

    Ja, tak for kaffe... det er virkelig noget der kan give sved på
bollerne ;) men ellers er det et fint program når det skal gå stærkt...
nogen der har fået leveret fra dem ??? altså hvor lang leveringstid kan
jeg forvente ?

--
VH
Lars Molnit

Hvis Frontplattendesigner giver dig problemer, ja så gå laaangt
uden om "rigtige" CAD programmer.

Den sidste jeg bemærkede her i gruppen der fik lavet forplader
ved det tyske firma, fik det vidst gjort på omkring en uge.

Mvh Max

Re: Front plade layout program

    Det er nu kun HPGL delen som er noget lort i det program, jeg bruger
normalt Pro-E så det er ikke pga. CAD delen som sådan, bare en meget
dårlig suport af HPGL formatet i programmet.

    ok, det er alle tiders, så skal jeg ikke føle mig presset med tiden
endnu :)

--
VH
Lars Molnit
Hvis du bestemmer dig for at købe programmet, kan du købe der her i DK hos
Cypax til kr. 298,- excl. moms

Mvh
Gert K.

Re: Front plade layout program

Så er det da billigere fra producenten http://www.abacom-online.de
der koster den ca. 305 kr. med moms og porto.