Frekvenstæller FC44A hvorfra kommer den

Jeg købte en Frekvenstæller Model FC44A-500
den er bare rigtig fed virker perfekt der var en hel manual
med den kan en masse fede ting ,har en krystal ovn
er super nøjagtig :o)
efterhånden som jeg bladre mig frem i manualen finder jeg ud af at det er et
byggesæt , men hvilket byggesæt
det er en relativ gammel sag med standard TTL osv
men virkeligt gennemført ,ulig meget jeg har set
den eneste oplysning der er i manualen er at det er en
der hedder K.Nielsen der har lavet det byggesæt
der står også et kalde navn (amatør radio) OZ7YV

er der nogen der kan hjælpe mig med flere oplysninger
om K.Nielsen , Hvornår har det firma været aktiv ?
har han lavet flere byggesæt ?
jeg er jo ikke selv radioamatør men ville blive meget glad
for alle oplysninger om K.Nielsen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

et

Han har tilsyneladende skrevet et indlæg her for nylig

http://groups.google.dk/groups?selm=DqFLa.117%24NS.112%40news.get2net.dk&out
put=gplain

mvh
JBH