fra 6v til 12v

Findes der ikke  en converter der kan lave 6 volt om til 12 volt.?? hvor
køber man sådan en??
mvh Jørgen

Re: fra 6v til 12v
Hej Jørgen

Jo, men fortæl lidt mere, som hvor meget strøm du skal bruge
og hvad du skal bruge det til.

Mvh Max

Re: fra 6v til 12v

Man kan bygge en: http://dion.swamp.dk/carpower.html

Re: fra 6v til 12v

Mascot laver sikkert sådan nogle.

http://www.mascot.no /
Karsten H. (7870)
Re: fra 6v til 12v
jeg skal bruge convertern til en knallert. det er min søn der er i
gang med at sætte en gammel knallert i stand og der er et 6v batteri på.
Han vil gerne gejle knallerten med diode lys, og det er mest beregnet til 12
volt.
mvh Jørgen

Re: fra 6v til 12v

Det er at gå over åen efter vand.

Skift modstandene på dioderne så de passer til 6 volt, så er den hjemme.

Re: fra 6v til 12v

Min kaerestes far har en 300 watts 12 til 240 volts inverter liggende i
bagagerummet med en nokia lader monteret som det eneste. DET er at gaa over
aaen efter vand.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.