Forskellen på SMD modstande og "normale"... - Page 2

Re: Forskellen på SMD modstande og "normale"...

Det gælder om at have så korte og direkter signalveje som muligt, derfor er
en smd modstand bedre.

Re: Forskellen på SMD modstande og "normale"...

bruger

Gæt på at den sidder i strømforsyningskredsløbet's reference, og der er ikke
høje frekvenser

Bo //

Re: Forskellen på SMD modstande og "normale"...

Ud fra de andre indlæg, så vil jeg også gætte på det.

Burde ikke være, men hvis de ligefrem har trukket tilbagekoblingen ud med et
par ledninger og sat et potmeter på, så kan der godt komme selvsving.

Re: Forskellen på SMD modstande og "normale"...
et

Naa, der sad 3 eller 4 nul-modstande i serie (0 ohm). En af disse blev
pillet ud, og erstattet med den nævnte modstand.

Re: Forskellen på SMD modstande og "normale"...

et

Uha, det lyder sq ækelt. Jeg trækker mig tilbage med det samme, inden nogen
giver mig skylden for at have futtet noget af :- ))