Fjernbetjening flere steder

Er det muligt at paralel koble flere ir dioder til modtagelse af
fjernbetjenings signal fra flere forskellige rum i mit hus..
Per

Re: Fjernbetjening flere steder
Hej Per

Jeg går ud fra, at det du mener er, at du vil kunne styre f.eks. det musik
anlæg fra alle rum. Du skal således bruge IR-modtagere i alle rum og
IR-sender i det rum hvor dit musikanlæg står. Det kan sagtens lade sig gøre,
men du skal nok vide lidt mere om IR-signaler inden du går i gang.

Mvh Jens Rauff

Re: Fjernbetjening flere steder

Hej Jens
Nu skal jeg være lidt mere konkret. Det er til en Palm Butler(PB) som har en
IR modtager, så vil jeg gerne kunne fjernbetjene min PC som PB jo er skabt
til de tre rum i huset som har et TV.
(www.palmbutler.dk)
Mit spørgsmål er så om der kan monteres 2 ekstra modtager dioder på den
eksisterende modtager diode, - og jeg ved godt at de nok ikke bare kan
paralel kobles.......

Fredsommeligst

Per

Site Timeline