Erstatning til BD902?

Hej!

Nogen der kan komme i tanke om erstatningsmuligheder til en BD902 (darlington)
transistor? Mit hæfte forslår BD902, men jeg vil gerne "den anden vej" :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Erstatning til BD902?

(darlington)
:-)

BD 702
BD 650
BDX 34C

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Erstatning til BD902?
(darlington)

BD650
BDW74C
BDX34C
BDX54C

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Ok, thanx (også til dig Michael). Nu har jeg lidt at gå igang med :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Site Timeline