Eagle versus DesignSpark

Hej,

er nogle her der har erfaringer med subj.?

Hvad kan anbefales?

ig 4 lag.

Hvilket system har de fleste diagramsymboler og fleste footprints?

mvh JeGy

Re: Eagle versus DesignSpark

Det programmet du "Kan" er best.

HM

Re: Eagle versus DesignSpark

tlig 4 lag.

andet, eller nogle helt indlysende fordele eller ulemper.
Mvh JeGy

Re: Eagle versus DesignSpark

entlig 4 lag.

t andet, eller nogle helt indlysende fordele eller ulemper.

le

masser af symboler of footprints ser jeg ikke som nogen stor fordel, at sto
le

-Lasse

Re: Eagle versus DesignSpark

rmentlig 4 lag.

det andet, eller nogle helt indlysende fordele eller ulemper.

agle

tole

Tak Lasse, gode points. Heldigvis har min "kunde" fundet en gammel ORCAD, s

Site Timeline