eagle panel -kan man lave kopier på større areal e nd 10x8

jeg har et layout i eagle pE5% 5x5cm
jeg ville lave et panel med 10 stk. men kan kun kopiere board indenfor
10x8cm
er der nogen ideer til at lave board kopier pE5% et stF8%rre areal  ?

Re: eagle panel -kan man lave kopier på større areal end 10x8

1. Køb en licens til programmet. Freeware versionen er jo netop begrænset
til 10x8cm

2. Step dit print op til panel i en Gerber viewer/editor efterfælgende

Re: eagle panel -kan man lave kopier på større are al end 10x8
nset

hej Allan jeg har skam en licens, men den er kun til disse mE5%l . en
licens til ubegrE6%set brug koster omkring 15000 sE5% den mE5% vente lidt.
en Gerber viewer kan ikke lave paneler ? ikke dem jeg kender ..de er
kun til view
til Flemming..
tak for det .. sE5% mE5% jeg nok forsF8%ge denne mE5%de
selv om jeg ikke er meget for at rode med flere programmer ..suk men
tak
alex

Re: eagle panel -kan man lave kopier på større areal end 10x8
Joo, nogen af dem
http://www.softsea.com/review/Fab-It-2007-Gerber-Viewer-Edit.html

Kik tilbage på diskutionen: "Printproduktion - Alternativ til Olimex". der
er noget panel snak

Christen

Re: eagle panel -kan man lave kopier på større are al end 10x8
On 1 Okt., 20:35, "Christen Fihl"

jo tak.. jeg kan prF8%ve den.. sE5% vidt jeg lE6%ser er det en begrE6%nset
trial periode.. men pyt jeg skal jo bare lave eet panel  :) mange tak
for tippet
alex

Re: eagle panel -kan man lave kopier på stø rre areal end 10x8

Ja, det er noget man gør efter man har exporteret CAM filerne, mao. ikke
i EAGLE, se: http://dren.dk/sensor-ctrl.html
... og lidt http://dren.dk/goldenphoenix.html

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: eagle panel -kan man lave kopier på stø rre areal end 10x8

Er du opmærksom på:
http://iteadstudio.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath19%_20&products_id17%3

?

... mao. $12 USD + $3 i fragt for 10 stk 5x5 cm print, så behøver du
ikke lave et panel, det klarer de selv.

Her er et billede af et 10x8 cm print jeg netop har fået der fra (10
stk. kostede $33 incl. fragt):
http://www.hackaarhus.dk/forum/download/file.php?id22 %

Leveringstiden var noget der ligner 3 uger.

Her er tråden om projektet:
http://www.hackaarhus.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t90%&start10 %

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: eagle panel -kan man lave kopier på større are al end 10x8

jeg noterer denne billige producent til en anden gang- mange tak..
faktisk skal jeg lige nu kun lave et panel -jeg skal ikke videre end
til panelet. -resten er andres problem
hilsen alex.

Re: eagle panel -kan man lave kopier på stø rre areal end 10x8
gerbmerge kan lave det.
http://claymore.engineer.gvsu.edu/~steriana/Python/gerbmerge /

Det koster lidt tid at sætte sig ind i, men det fungere fint.
Har brugt det 2 gange til at lave paneler til golden phoenix, der kræver
man selv levere et panel med op til 6 projekter, der passer til deres
145 sq inch paneler.

Re: eagle panel -kan man lave kopier på større are al end 10x8
gerbmerge kan lave det.http://claymore.engineer.gvsu.edu/~steriana /
Python/gerbmerge/
ja mange tak for den ogsE5%.. jeg kan svagt huske at jeg engang blev
orienteret om netop denne.kunne benyttes.. den mE5% jeg ogsE5% prF8%ve
alex

Site Timeline